|
|
|
سلام به دوستان بسیار عزیزم
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و ایمن برانید
من پالس ug4 دارم که کمتر از یکسال کار کرده و حالا می خوام با یه موتور بهتر عوضش کنم
قاعدتاً دیگه زیر 180 سی سی دلم نمی خواد سوار بشم مگر اینکه چیزی در حد دربی و هوندا باشه که پولم نمیرسه
حدود 3 تومن با پول فروش پالس دارم که تا آخر اردیبهشت شاید 500 تومن دیگه بتونم بذارم روش
موتوری می خوام که :
قطعاتش نایاب نباشه، حالا بحث قیمت هم مهمه اما همینکه سریع گیر بیاد مهمتره (ساکن تهران هستم)
شتاب خوب باشه اما سرعت تا 130-140 کافیه
کروز، نیکید یا فلپ دار بودنش مهم نیست اما برای مصارف شهری و اتوبانی مناسب باشه
نه خیلی لاغر مثل cbr150 قدیمی نه خیلی گنده باقالی بیخودی مثل موتورهای چینی 200 سی سی
دوترک بشدت مهمه و زین و شرایط ترک نشین خوب باشه
ترجیحا آب خنک یا اقلاً روغن خنک باشه چون بطور کلی سربالایی زیاد میرم دوترک ولی به موتور خیلی میرسم
قیافه 20% اهمیت داره، انجین 50% و ترمز و مسائل دیگه هم 30%
مصرف بنزین چندان مهم نیست
کیفیت و ایمنی و لش نشدن خیلی برام مهمه
متأسفانه از پالس 180 دیگه موتور نداریم تا 5 تومن که میشه مگلی
فقط میمونه پالس 220 که قیافه اش بشدت تو مخمه ولی موتور خوبیه
شما چی پیشنهاد می کنید ؟
سلام
از صحبتات معلومه که مدارک کامل میخوای
چون اشاره کردی به مگلی 5 میلیونی ، میگم احتمالا نو میخوای ؛ چون دست 2 با 3.5---4 هم گیر میاد
دست دوم و نو رو هم مشخص کن تا بیشتر بتونیم کمکت کنیم
یا علی
بچه ها پشت سر قانون حرکت کنید جلو قاضی نایستید.....
با این شرایطی که گفتین منم نظرم رو مگلی 250 هستش دست دومش از 3 هست تا تمیزش 4
اﻭﻧﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮاﻣﺖ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺑﺪ ﺷﻦ, ﺑﺎ ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ اﺯ ﻛﻨﺎﺭ ﻣﺎ ﺭﺩ ﺷﻦ
البته بگردی سوزوکی x7 و بندیتِ مدرک دار هم گیر میاری (بندیت خیلی بندرت)
با 4 تومن x7 خیلی ترتمیز هم گیرت میاد البته اگه خوشت بیاد ازش
بازم چیزی بنظرم رسید میگم انشاالله
یا علی
بچه ها پشت سر قانون حرکت کنید جلو قاضی نایستید.....
من عاشق x7 ام اما دوزمانه نمی خوام
درمورد مگلی راستش هر وسیله ای یه کاربری داره مثلاً یه هوندا cgl دست دوم حتی چینی طرح cgl هم باشه راکبش باهاش کاستی های روانیش رو تخلیه نکرده اما انصافاً دارندگان آپاچی و مگلی رو که میبینم که چطور دارند از موتور اعتراف میگیرند ! دلم نمیاد دیگه برم دنبال جنس دست دوم
ضمن اینکه مگلی بنظرم آکبندش هم مشکلات فنی و رندوم زیادی داره چه برسه به مگلی که طرف زده ترکونده آورده بفروشه بخوام خرجش کنم میشه همون قیمت صفر مدل 90 ! درست نمی گم ؟
موتور دست دوم کلاً مال کشورهایی هست که تردد با حجم بالا مجازه چون اینجا همه می خوان با 125 تا 250 کار یه موتور 1000 رو انجام بدهند و متعاقباً کل خوابوندن وسیله رو نابود میکنه
خود شما چند تا مگلی سراغ دارید که طرف شبانه روز در حال فشار آوردن به موتور نباشه ؟ اگه هدف خرید ویو باشه ، کاربرانش مراعات می کنند و ارزش خرید داشت اما مگلی نه ...
ضمناً از پاسخ های عزیزان کمال تشکر رو دارم و منتظر راهنمایی های خوبتون هستم و فقط نظر شخصیم رو با شما در میون گذاشتم
درمورد بندیت والله من تاحالا پلاک دار ندیدم ! اگه همچین چیزی باشه 100% خریدارم فقط باید پلاک ملی بشه گرفت
مدارک برام کافی نیست و باید بتونم باهاش تو تهران بچرخم اونم تو روز روشن و وسط شهر
ویرایش توسط reza_243 : 11-02-1390 در ساعت 01:02 بعد از ظهر
یه ویو بگیر یه عمر راحت باش
بتهوون در 26 مارس 1827 در هنگام مرگ :" دوستان دست بزنید کمدی تمام شد.
ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.
ممنون
توانایی های دینامیکی لازم رو نداره و ابعادش برای مصرفی که من دارم کمی زنانه است
ضمن اینکه متأسفانه آقایون دزد ها علاقه بسیاری بهش دارند و همیشه اعصاب آدم خرابه وقتی جایی پارکش میکنه
حالا اگه نظرم رو ویو باشه، بنظرتون ویو انژکتوری کویر 2650 بهتره یا ویو های قدیمی تیزرو با قیمتی بالاتر ؟
cpi 250 کار کرده بهترین انتخابه برای شما
-=(IRAN)=-
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)