FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 21

موضوع: مشاوره خرید تریل یا کراس قیمت پایین

  1. #1

    موتور سوار

    محل سکونت
    کاشمر
    نوشته ها
    53
    تشکر
    26
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    14-07-1395 @ 07:02 بعد از ظهر

    Thumbs up مشاوره خرید تریل یا کراس قیمت پایین

    با سلام خدمت دوستان من تازه عضو این سایت شدم

    من می خوام یه موتور بخرم که از قدرت کافی برخوردار باشه واسه بالا رفتن از تپه های تیز که اینجوری بگم واسه بیابون ساخته باشن
    از نظر پول 3تا4 تومن
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    به نظر شما چه موتوری بخرم از نظر مدارک چطور باشه

  2. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    اراک
    نوع موتور
    yamaha yz250f & ravan qm & puls 135ls
    شغل و حرفه
    دانشجو الکترونیک
    نوشته ها
    165
    تشکر
    140
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    30-08-1392 @ 11:30 قبل از ظهر

    پیش فرض

    سلام.میتونی یه crm بخری ولی فاقد مدارک. یا kdx 200 سیلندر کروم ولی برگه اوراق. کراسم 125 دوزمانه میتونی بخری ولی اندرو یا همون تریل واسه بیابون مناسبتره. مدارکدار بودن هم بستگی به گیر دادن مامورای محترم شهرتون داره. به نظرم بهترین گزینه crm هم پر قدرته هم اندرو برای مسافت طولانی .
    دود اگزوز موتور 2زمانه H2O وجود ماست!!!

  3. تعداد 2 کاربر از سیاوش برای این پست تشکر کرده اند.


  4. #3

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    نوشته ها
    4,341
    تشکر
    3,500
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    11-09-1400 @ 01:23 قبل از ظهر

    پیش فرض

    اقا سیاوش با این بودجه کراس دو زمانه 250 فقط برای پرش و کوه رفتن شیب زدن و ... چه چیزی معرفی میکنید و صلاح هست؟؟؟؟؟
    چه مارکی ؟ یا برندی؟؟؟ چه مدلی؟؟
    در مورد سیلندر کروم و بوش یه توضیح کوچک و مزایا و معایب ان را بگید

    ممنون بی نهایت
    ...two stroke


  5. #4

    موتور سوار

    محل سکونت
    کاشمر
    نوشته ها
    53
    تشکر
    26
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    14-07-1395 @ 07:02 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیاوش نمایش پست ها
    سلام.میتونی یه crm بخری ولی فاقد مدارک. یا kdx 200 سیلندر کروم ولی برگه اوراق. کراسم 125 دوزمانه میتونی بخری ولی اندرو یا همون تریل واسه بیابون مناسبتره. مدارکدار بودن هم بستگی به گیر دادن مامورای محترم شهرتون داره. به نظرم بهترین گزینه crm هم پر قدرته هم اندرو برای مسافت طولانی .
    ممنون ترجیح میدم با مدارک باشه چون اینجا هم گیر مید حداقل برگه اوراق داشته باشه crm که خوبه با مدارک 3/4 تومان فکر نکنم سالم گیر بیاد به نظر شما kdx 250 چطوره از نظر لوازم و...

  6. #5

    موتور سوار

    محل سکونت
    اصفهان
    نوع موتور
    cdi125.....soon:God knows
    شغل و حرفه
    معلم
    نوشته ها
    447
    تشکر
    146
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    27-08-1398 @ 02:37 قبل از ظهر

    پیش فرض

    کادکس 250قدرتش ازکادکس200کمتره چون قدیمیتره.سوزوکی تی اس آر200هم بدنیست.
    ....no status....

  7. کاربر زیر از Sadegh.galaxy برای این پست تشکر کرده است


  8. #6

    موتور سوار

    محل سکونت
    shahrood
    نوع موتور
    my Signature
    شغل و حرفه
    ...........
    نوشته ها
    1,031
    تشکر
    111
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    07-08-1395 @ 02:52 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط KAZEM69 نمایش پست ها
    ممنون ترجیح میدم با مدارک باشه چون اینجا هم گیر مید حداقل برگه اوراق داشته باشه crm که خوبه با مدارک 3/4 تومان فکر نکنم سالم گیر بیاد به نظر شما kdx 250 چطوره از نظر لوازم و...
    جز سی ار ام بقیشو بنداز دور
    یه سی ار ام انجین طلا بخر دوتا کیپس داره رام نشدنیه خدایی
    انجین نقره کیفیت قططعاتش خوبه خیلی
    چهارتومن یکی ردیف گیرت میاد البته قیمت خیلی نوسان داره
    ویرایش توسط 02109002 : 13-07-1391 در ساعت 04:12 قبل از ظهر

  9. کاربر زیر از stoncold برای این پست تشکر کرده است


  10. #7

    موتور سوار

    محل سکونت
    اصفهان
    نوع موتور
    cdi125.....soon:God knows
    شغل و حرفه
    معلم
    نوشته ها
    447
    تشکر
    146
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    27-08-1398 @ 02:37 قبل از ظهر

    پیش فرض

    سی آر ام بهترین گزینست.اماخرجش هم بالاتره.مثلااگه یه ترانزیستور بسوزه بایدحدود1ملیون پیاده شی.بهتره به تاپیک های سی آر ام وکادکس وتی اس ارتوبخش موتورهای دومنظوره یه نگاه بندازی.

    - - - Updated - - -

    سی آر ام بهترین گزینست.اماخرجش هم بالاتره.مثلااگه یه ترانزیستور بسوزه بایدحدود1ملیون پیاده شی.بهتره به تاپیک های سی آر ام وکادکس وتی اس ارتوبخش موتورهای دومنظوره یه نگاه بندازی.
    ....no status....

  11. تعداد 2 کاربر از Sadegh.galaxy برای این پست تشکر کرده اند.


  12. #8

    موتور سوار

    محل سکونت
    کاشمر
    نوشته ها
    53
    تشکر
    26
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    14-07-1395 @ 07:02 بعد از ظهر

    پیش فرض

    دوست عزیز [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ] چه خبره 1 ملیون پول واسه یه ترازیستور ممنون از راهنمایی که کردی kdx هم که جوری که فهمیدم خرجش بالاست از رده خارجه
    دوستان اگه اطلاعاتی در مورد crm دارید بگید قیمت لوازمش رنگ پیستون وچیزهایی که خراب می شن کجا گیر میاد

  13. کاربر زیر از KAZEM69 برای این پست تشکر کرده است


  14. #9

    موتور سوار

    محل سکونت
    اراک
    نوع موتور
    yamaha yz250f & ravan qm & puls 135ls
    شغل و حرفه
    دانشجو الکترونیک
    نوشته ها
    165
    تشکر
    140
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    30-08-1392 @ 11:30 قبل از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_rrr نمایش پست ها
    اقا سیاوش با این بودجه کراس دو زمانه 250 فقط برای پرش و کوه رفتن شیب زدن و ... چه چیزی معرفی میکنید و صلاح هست؟؟؟؟؟
    چه مارکی ؟ یا برندی؟؟؟ چه مدلی؟؟
    در مورد سیلندر کروم و بوش یه توضیح کوچک و مزایا و معایب ان را بگید

    ممنون بی نهایت
    کراس دوزمانه فقط یاماها yz البته سیلندر کرومش. سیلندر بوش اونم تو کراس جوابگو نیست.به سرعت داغ میشه و بعد 4 5 دور تو پیست داغ میکنه هم جون موتور کم میشه هم به درد آفرود اصلا نمیخوره.
    بهترین گزینه برای آفرودی 4زمانه 250 است تو کراس ها.خرج تعویض رینگ پیستونشم حدود 600 700 در میاد.
    crm هم به نظرم روغن بغل نه انجین طلا بهترین گزینست. انجین طلا با پلاک حدود 12 تومنی در میاد. kdx 200 سیلندر کروم هم بد نیست.لوازم crm همه چی موجود بوده ولی گرون.با 3500 زیاد چیز تمیزی نمیشه گرفت.شاید یکم خرج داشته باشه.
    دود اگزوز موتور 2زمانه H2O وجود ماست!!!

  15. تعداد 3 کاربر از سیاوش برای این پست تشکر کرده اند.


  16. #10

    موتور سوار

    محل سکونت
    کاشمر
    نوشته ها
    53
    تشکر
    26
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    14-07-1395 @ 07:02 بعد از ظهر

    پیش فرض

    کدوم مدل crm بهتره اگه میشه بگید منظور از رو غن بغل چیست وچرا یه ترانزیستور 1ملیون مگه گیر نمیاد ؟

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 11:31 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا