FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوع: مینی کراسهای 2012 ktm

  1. #1

    مدیرکـــــــــــــــــل سایت

    نوشته ها
    4,602
    تشکر
    17,064
    Last Online
    30-11-1402 @ 09:25 بعد از ظهر

    پیش فرض مینی کراسهای 2012 ktm

    2012 KTM 50SX


    Engine
    Engine type Single cylinder, 2-stroke
    Displacement 49 cc
    Bore/stroke 39,5/40 mm
    Starter Kickstarter
    Carburetor Dell'Orto PHBG 19 BS
    Lubrication Mixture lubrication 1:60
    Transmission Single gear automatic
    Gear ratios 14:31
    Primary ratio 61:33
    Final drive 11:40
    Cooling Liquid cooling
    Clutch Centrifugal clutch (adjustable)
    Ignition Selettra 2p D36

    Chassis
    Frame Double grinded central double-cradle-type frame
    Subframe Steel
    Handlebar Renthal, Aluminium Ø 22 mm
    Front suspension WP Upside-Down Ø 35 mm
    Rear suspension WP mono shock
    Suspension travel front/rear 185/185 mm
    Front brake Disc brake Ø 160 mm
    Rear brake Disc brake Ø 140 mm
    Front/rear rims 1.50 x 12"; 1.60 x 10" Alu
    Front/rear tires 60/100 x 12"; 2.75 x 10"
    Chain 1/2 x 3/16"
    Silencer Aluminium
    Steering head angle 66°
    Wheel base 1,032 mm ± 10 mm
    Ground clearance 252 mm
    Seat height 684 mm
    Tank capacity ca. 2,3 Liter
    Weight (ready to race) approx. 39,8 kg (without fuel)[IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG]



    2012 KTM 50SX Mini


    Engine
    Engine type Single cylinder, 2-stroke
    Displacement 49 cc
    Bore/stroke 39,5/40 mm
    Starter Kickstarter
    Carburetor Dell'Orto PHVA 12 XS
    Lubrication Separate lubrication
    Transmission Single gear automatic
    Gear ratios 14:31
    Primary ratio 61:33
    Final drive 10:42
    Cooling Liquid cooling
    Clutch Centrifugal clutch (adjustable)
    Ignition Selettra 2p D36

    Chassis
    Frame Double grinded central double-cradle-type frame
    Subframe Steel
    Handlebar Renthal, Aluminium Ø 22 mm
    Front suspension WP Upside-Down Ø 35 mm
    Rear suspension WP mono shock
    Suspension travel front/rear 110/171 mm
    Front brake Disc brake Ø 160 mm
    Rear brake Disc brake Ø 140 mm
    Front/rear rims 1.60 x 10"; 1.60 x 10" Alu
    Front/rear tires 2.50 x 10"; 2.75 x 10"
    Chain 1/2 x 3/16"
    Silencer Aluminium
    Steering head angle 67,4°
    Wheel base 914 mm ± 10 mm
    Ground clearance 184 mm
    Seat height 558 mm
    Tank capacity ca. 2,3 Liter
    Weight (ready to race) approx. 39 kg (without fuel)[IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG]




    2012 KTM 65SX


    Engine
    Engine type Single cylinder, 2-stroke
    Displacement 64.9 cc
    Bore/stroke 45/40.8 mm
    Starter Kickstarter
    Carburetor Mikuni VM 24
    Control Slide valve, exhaust gas pressure dependent
    Lubrication Mixture lubrication 1:60
    Transmission 6 gears
    Gear ratios 13:37 16:34 18:31 21:30 23:28 24:26
    Primary ratio 23:75
    Final drive 14:48
    Cooling Liquid cooling
    Clutch Wet multi-disc clutch, hydraulically operated
    Ignition AET digital

    Chassis
    Frame Double grinded central double-cradle-type frame
    Subframe Aluminium
    Handlebar Renthal, Aluminium Ø 22 mm
    Front suspension WP Upside-Down Ø 35 mm
    Rear suspension WP mono shock
    Suspension travel front/rear 220/270 mm
    Front brake Disc brake Ø 198 mm
    Rear brake Disc brake Ø 160 mm
    Front/rear rims 1.60 x 14"; 1.60 x 12" Alu
    Front/rear tires 60/100 x 14"; 80/100 x 12"
    Chain 1/2 x 1/4"
    Silencer Aluminium
    Steering head angle 64.5°
    Wheel base 1,137 mm ± 10 mm
    Ground clearance 280 mm
    Seat height 750 mm
    Tank capacity ca. 3.5 Liter
    Weight (ready to race) approx. 55.4 kg (without fuel)[IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG]




    2012 KTM 85SX 17/14


    Engine
    Engine type Single cylinder, 2-stroke
    Displacement 84.9 cc
    Bore/stroke 47/48.95 mm
    Starter Kickstarter
    Carburetor Keihin PWK 28
    Control Rotation speed dependent exhaust flap
    Lubrication Mixture lubrication 1:40
    Transmission 6 gears
    Gear ratios 11:29 14:28 16:26 19:26 21:25 20:21
    Primary ratio 19:66
    Final drive 14:49
    Cooling Liquid cooling
    Clutch Wet multi-disc clutch, hydraulically operated
    Ignition Moric digital 2M1

    Chassis
    Frame Double grinded central double-cradle-type frame
    Subframe Aluminium
    Handlebar Renthal, Aluminium Ø 22 mm
    Front suspension WP Upside-Down Ø 43 mm
    Rear suspension WP-PDS mono shock
    Suspension travel front/rear 270/300 mm
    Front brake Disc brake Ø 220 mm
    Rear brake Disc brake Ø 210 mm
    Front/rear rims 1.60 x 19"; 1.85 x 16" Alu
    Front/rear tires 70/100 x 19"; 90/100 x 16"
    Chain 1/2 x 5/16"
    Silencer Aluminium
    Steering head angle 66°
    Wheel base 1,290 mm ± 10 mm
    Ground clearance 377 mm
    Seat height 900 mm
    Tank capacity ca. 5 Liter
    Weight (ready to race) approx. 69 kg (without fuel)[IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG][IMG][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][/IMG]

  2. تعداد 15 کاربر از Ali برای این پست تشکر کرده اند.


  3. #2

    موتور سوار

    نوشته ها
    281
    تشکر
    921
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    27-07-1398 @ 10:47 بعد از ظهر

    پیش فرض

    اینارو میشه تو ایران گیر بیاری راستی بی کلاچ هستن یا با کلاچ
    موتور سواری کنار گذاشتم

  4. کاربر زیر از سرعت برای این پست تشکر کرده است

    Ali

  5. #3

    همکار سابق

    محل سکونت
    مشهد-پايتخت آفرودي ايران
    نوع موتور
    kdx 200
    شغل و حرفه
    critical manager-مديريت بحران
    نوشته ها
    2,382
    تشکر
    3,902
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    09-05-1400 @ 02:22 بعد از ظهر

    پیش فرض

    كلاچ داره
    دنده ميخوره
    همیشه پای یک ایرانی درمیان است


    دعا کنید دوباره موتور ژاپنی بگیرم


  6. #4

    موتور سوار

    نوشته ها
    281
    تشکر
    921
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    27-07-1398 @ 10:47 بعد از ظهر

    پیش فرض

    اینارو میشه تو ایران گیر بیاری
    موتور سواری کنار گذاشتم

  7. کاربر زیر از سرعت برای این پست تشکر کرده است

    Ali

  8. #5

    مدیرکـــــــــــــــــل سایت

    نوشته ها
    4,602
    تشکر
    17,064
    Last Online
    30-11-1402 @ 09:25 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرعت نمایش پست ها
    اینارو میشه تو ایران گیر بیاری
    خیر موجود نیستن

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 07:45 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا